2010. augusztus 19., csütörtök

WTF?!

Ezt a bejegyzést csakis az inspirálta, amikor megláttam Rihannát piros hajjal a legújabb klippjében. Nem tudom mi történik vele az évek során, és hogy mi késztette arra, hogy pirosra festesse a haját, de szerintem Rihanna haj téren már megbukott. Az eddigi hajstílusai mind tetszettek, de ez a mostani a legszörnyűbb eddig. A klippet nézve reménykedtem, hogy csak a klipp kedvéért történt ez a festés, vagy talán csak illuzió, de mikor megláttam Rihanna koncert képeit, sajnos rájöttem, hogy ez a hajszín egy ideig így marad. Van egy olyan tippem, hogy mikor Riri elhatározta, hogy pirosra festeti a haját, és meg is változtatta, akkor azzal egyúttal a stílusát is megváltoztatta. Nem tudom ennek mi értelme volt. Biztosan ez bejön neki?! Hát... Nekem kevésbé. Összeállítottam egy képet, amin Rihanna 3 legnagyobb hajváltását láthatjátok:
Szerintem első hajával volt a legszebb, és legelbűvölőbb. A második is nagyon trendi, mert mikor neki olyan volt a haja, akkor nagyon menő volt a hátul felnyírt hajstílus. De ez a harmadik... Ez biztosan nem lesz menő...
 
 Na, és egy számomra még kiakasztóbb kép. A hajának úgy gondolom már mindegy, de hogy a stílusa is megváltozott volna? Ez egy koncert pillanatképe. Ez a ruha... Azthiszem nem csak a haja, de a stílusa is megbukott nálam. Ez a hosszabbított bugyiszerüség még nem lenne rossz egy abba betűrt egyszerű pólóval, rajta mondjuk egy kis boleróval, de ez a hegyes melltartóra hajazó nem tudom minek nevezzem micsoda... Nem túl trendi.
 Azt ajánlom, akinek szándékában áll követni Riri stílusát, az gondolja át többször, hogy hogyan cselekszik.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése