2010. augusztus 19., csütörtök

Ke$ha-Style

Keshán már sok-sok gunyát láthattunk. Elég érdekes a leányzó stílusa, meg kell hogy mondjam, mert vannak olyan cuccai, amiket egyszerűen imádok rajta, valamelyiket meg úgy ahogy van, letépném róla, mert már saját magam szégyenlem miatta, hogy azt felvette.
BEST:

Ez a fenti kép az, ami szerintem a legjobb Kesháról. Szuper ez a lenge, mintás felső, és szerintem szuperjólnéz ki az, hogy ennyi karkötőt, gyűrűt, és nyakláncot visel egyszerre. Igaz, ez túllépi a megengedett 7-es szabályt, melyszerint egyszerre max. csak 7 ékszer lehet rajtad, de ez így ahogy van jó. A sminkjét is nagyon like-olom. Különleges, mert ilyet más sztáron, énekesen nem láttam, de tök jó. Na jó, nem azt mondom, hogy így kimennék utcára, de fotózásra, vagy premierekre viselném. De egy valami szúrja a szemem. Az pedig az a leopárd mintás combfix, vagy nem is tudom micsoda a lábán. Ha én egyszer felvennék egy ilyen pólót, ilyen sminkel, és kiegészítőkkel, nem vennék fel hozzá egy szerintem teljesen más stílusú valamit. Na, ha az a leopárdféle valami ki lenne onnan retusálva, ez lenne a kedvenc képem. De mivel az ottvan, ez "csak" Kesháról a kedvenc képem.
WORST:
Ez micsoda, Kesha kedves?! A harisnya... A kibontott szárú 42-es bakancs.... Ez a szőrös nagykabát... Ezmiez?! Azthiszem, ez költői kérdés. Ti mit gondoltok erről? Írja meg az, akinek ez tetszik! Az 0,01%-ot javítana ezen a bakancson, ha felfűzte volna teljesen a szárát. De akkor is eléggé nemszép maradna, ugyan is azok a kövek az orrán, meg minden... Valahogy nagyon nem divatos. Erről a képről többet nem is nyilatkoznék.
Szóval, vannak Keshának jó, és rossz napjai. Nézzünk egy olyan képet, amikor éppen egy megjelenésen pózol a kamerák előtt.


Leggins: like, cipő: like, felső: dislike!!! Nem tudom, hogy ez a valami, amit felülre húzott magára egy függöny, esetleg azért terítette magára, mert fázott, vagy ez tényleg egy megjelenésre szánt felső lenne? A leggins, és a cipő szerintem szuperjól néz ki, de mindezt ez a köpönyeg nagyon elrontja. Mit gondoltok erről az öltözékről? Ti felvennétek nyilvánosság előtt ilyen felsőt?
Várom a válaszokat azokra a kérdésekre, amiket feltettem a blog írása közben, és nyugodtan véleményezzétek, hogy szerintetek milyen Kesha stílusa! Én egy szót mondok: őrült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése