Meglepő, de igaz. A Mango egy kis spanyol boltként indult, és ma már olyan gigantikusan nagy számokat produkál, hogy 30.000 ruhadarab/óra, és 90.000.000 ruhadarab/év. Szóval mára már a kis spanyol butik világmárkává nőtte ki magát.
A Mango első üzletét 1984-ben, Barcelonában nyitotta. Egy éven belül követte ezt az egy boltot öt további, de így 26 év után már 91 országban 1220 boltal rendelkezik. Sok-sok év alatt a márka egyre nagyobb hatalomra tett szert. 1997-ben lépett be Párizs utcáira a márka, majd 2002-ben hazánkban is megnyílt az első Mango üzlet. És attól az évtől kezdve folyton itt-ott nyílnak meg üzletei.
Majd 2007-ben elkezdte olyan hírességek bevonását külsős tervezőként mint Penélope, és Mónica Cruz, a dél-amerikaiak kedvencei.
A nőknek tervezett ruhák mellett 2008-ban megjelentek a pegazus emblémával ellátott férfi ruházatok. Tehát 2 éve a márka mindkettő nemnek tervez stílusos ruhákat. De a Mango színvonalát növeli, hogy már a belga Sandrina Fasoli is tervez a márka nevében ruhákat, melyben saját stílusát, és a márka védjegyeként kialakult egyedi stílust ötvözi.
Ez még nem minden. Már kaphatóak a gyönyörű dekorral ellátott Oscar de la Renta fia, Moises de la Renta által tervezett pólók is. De a VB, és Mango rajongók már azt biztosan tudják, hogy 2010 óta Shakira, és Scarlett Johansson neve is hirdeti a Mango márkáját.
A Mango, mely már a környezetvédelemre, és a boltjai dizájnjára is nagy hangsúlyt fektet, ad a divatguruknak egy olyan lehetőséget, hogy a hivatalos honlapjukon hozzászólás formájában kifejthetik véleményüket a különböző ruhákról.(A Mango hivatalos weblapjának linkjét megtalálod a jobb oldali sáv tetején, a Linkek között) Szóval ez a gyümölcs nevű márka legfőképp a minőségre, és eredetiségre fekteti a hansúlyt ruhái tervezésekor. És talán ez a kettő hangsúlyos dolog adta a márkának ezt a világraszóló sikert.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése