2010. augusztus 23., hétfő

Sztárok utcai viselete

Azt tudjuk, hogy a sztárok, hírességek rendezvényeken nagyon jól néznek ki. Akkor stylist öltözteti őket. Most viszont pillantsunk bele az utcai stílusukba, hogy maguktól mit viselnek.
Selena Gomez & Demi Lovato
Mekis cuccokal a kezükben kevésbé néznek ki ezen a képen jól, mint azok nélkül. De próbáljuk úgy nézni a képet, hogy az üdítőt, és kaját ne vegyük figyelembe. Kezdjük Selenával. Szerintem jól néz ki. Egy sötét farmer, egy sötétkék pulcsi, alatta egy fekete felső. A napszemcsi formája nem túl trendi, de a lényeg, hogy ne üssön el a szín az öltözéktől, ami okés. De a kevésbé sötét hatás érdekében Selena helyett egy fehér pólót vettem volna fel a pulcsi alá, vagy a pulcsi színét változtattam volna egy kicsit világosabbra, és a fekete pólót alatta hagytam volna. És ha mégjobban meg szerette volna bolondítani öltözékét, rakott volna fel sima ezüst kiegészítőket. Vagyis inkább úgy mondom, karkötőket. De így sem rossz, Sel! Folytassuk Demivel. Fekete gatya, oké. Kockás ing, oké. Piros köröm, oké. De még a napszemcsi is nagyon oké, hiszen manapság ez nagyon trendi, és még a színe is tökéletes a ruhájához. Én azzal a sállal nem nagyon tudok megbarátkozni. Lehetne ebből trendibb kinézetet is varázsolni. Mert most úgy tűnik, mintha Demi sietett volna, és csak magára dobta volna a sálat. Kiegészítőnek perfekt, de szebben kellett volna elhelyezni saját magán. A sapkája is nagyon menő. Ez a style mostanság divatos. De mondjuk a sötétkék helyett választhatott volna egy fehér színűt. De ez sem vészes. Ennek a lényege annyi, hogy mind ketten nagyon jól jelentek meg együtt, de azért ha keresünk, találunk benne néhány kifogást.

Miley Cyrus & anyukája
Igaz, Miley ezen a képen édesanyjával van jelen, de én inkább most csak Miley-val foglalkoznék. Állati jól néz ki! A haja nagyon tetszik! Ez a napszemcsi szuper, kiegészítők stimmelnek, kardigán, okés. Ez a ruha most szoknyaként, vagy gatyaként végződik... Nem tudom, hogy Mil lába csak becsípte a szoknyát, vagy befújta a szél, vagy éppen az gatya akar lenni. Nagyon remélem, hogy szoknya akar lenni az alja, mert gatyaként nem túl szuper. De a ruha fazonja nagyon tetszetős. Ha nadrág az alja, annyira nem jön be, de ha szoknya, akkor már 100x jobb. A táska fura, hiszen barna, és mindez a fekete árnyalataihoz nem nagyon megy. Így ahelyett egy másikat kaptam volna fel a vállamra. Miley nagyon trendin mutat ezen a paparazzi képen, és jól öltözik! Ha valakit érdekel, Tish, azaz Miley anyukája is csini. Semmi extra nincs az öltözékében, egy sima mindennapi fehér pulcsi, és egy farmer. Mindez egy napszemüveggel kombinálva. Sima, utcai stílus, de csinos!

Vanessa Hudgens
Nagyon fiatalos, és csinos az öltözéke. Van érzéke az öltözéshez. Nagyon szép színe van a ruhának, ami nekem tökre bejön. A táska is illik mindehhez, a karkötők, kiegészítők sem vetik meg a csinosságot. Bár a bal kezében van mindenféle, amit fog. Napszemcsi, kávé, meg miegyéb. A cipőt teljesen nem látom a fénytől, de ha jól látom, kicsit hegyesített az orra. Nekem akkor ha valóban olyan, nem jön be. Nem tudom miért, de nekem a hegyes orrú cipők nem tetszenek. Egyébként megy Vanessa szettjéhez stílusban, és színben is, de a fazonja nekem nem tetszik.

Ha jól látom, ezen a képen ugyan az a szett van rajta, csak egy kendő is felkerült rá, amit gyorsan vegyen le onnan! Itt talán jobban látszódik a cipő. Arany csillámos, és nem is annyira hegyes az orra. Itt tetszik.

Úgy alapjábavéve, és az eredményeket összehasonlítva Vanessa szettje szerintem a legjobb a 4 lány közül. Egyik sem olyan, hogy nemtetszik, de Van-én kívül mindegyik szettben találtam olyat, amivel van kifogásom. Rangsorolni nem tudom, de nem is akarom az öltözködésüket, de az első helyet e közül a 3 kép közül Vanessa Hudgens kapja nálam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése