2010. augusztus 19., csütörtök

A vámpírság hódít

Nemcsak Forskban, hanem már New York utcáin is vámpírok leselkednek az éjszaka ködében. Persze mindez csak a legújabb Armani kampány kedvéért. Úgy látszik már az Armani sem tud jobbat kitalálni a ma már nagyon elterjedt vámpír témánál. Bár, a ruháknak nem tudni mi közük a vámpírokhoz, max annyi, hogy feketék, és nem túl vidám színűek. Na, jöjjön egy kis ízelítő a kampány képeiből.
Egyébként az őszi/téli kampány fotósa Mari Sorrenti volt, és egyben ő is választotta a helyszínt, mivel ez az egyik kedvenc fotózási helye.

De az általános Armani stílus jellemzői ezekben a ruhadarabokban, és képekben is fellelhetők. Az elegancia, a nőies, kecses mozgás. A vámpíros fotósorozat mellett jó érvként szól az is, hogy ez a háttérbeli köd titokzatossá, és rejtélyessé teszi a képet, és a szenvedélyes modellt is, aki Karmen Pendaru volt.

Egy férfi is modellt állt az Emporio Armani legújabb kampányához. Ő inkább az üzletemberes öltözékre hajaz, de ezzel a mozdulattal az Alkonyat, és Vámpírnaplók érzést kelti bennem. Mintha Edward-ot, vagy Stephan-t látnám éppen pózolni a képen.

Ezen az utolsó két képen is látszik az elegancia. Itt a kecsesség, letisztultság, és ápoltság mellé szolgál az elegáns óra, és karkötő is mindkét modell karján. Majd az utolsó képen a vérszívás is előkerül.
Persze mindezt a "vámpír-divatot" elsősorban Robert Pattinson-nak, és az általa megjátszott Edward Cullen-nek köszönhetjük, akik megszeretették az emberekkel a vámpírlétet, és annak jellemét. Persze ki ne hagyjam ebből a köszönős részből Stephenie Meyer-t, aki ezt az Alkonyat-sztorit megalkotta könyv formájában, és az Alkonyat filmek összes rendezőjét, aki megadta a feeling-et a vámpírcsaládnak.
Egy szó mint száz, már a divatban is hódít a vámpírság, ha ez nem is teljesen igaz, akkor úgy mondanám, hogy az Armani a 2010 őszére, és telére készített ruhadarabjait vérszívókra öltve próbálja eladni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése