2010. augusztus 24., kedd

Vissza az időben!

Akik nagy divat-guruk biztosan tudják, hogy a 60-as, 70-es, 80-as évek divatjai most élik második életüket, hiszen nagyon trendi, ha valaki ilyen style-ban lép ki az utcára. Én terveztem nektek egy olyan összeállítást, ami a régi stílus feelingjét idézi elő. Ez egy nem mindennapi, bohém street fashion, de szerintem abszolút trendi.
Kicsit vesézzük ki ezt az általam felöltöztetett lányt. Menjük lentről felfele. Nyári csizma. Igaz, ez régen kevésbé volt olyan divat, mint manapság, de szerintem tökéletes ehhez a szereléshez. Színben is illik, és stílusban is. Szoknya: totál 70-es évek divatja beli fazon. Nem csipő, hanem derékszoknyáról beszélünk. Rajta ez a világosabb színű bőr öv nagyon jól mutat. Felül egy mell alatt nemsokkal összekötött májva színű pólót láthattok, amit ti is saját kezűleg simán meg tudtok csinálni. Csak fogtok egy pólót, és alul összekötitek. Szerintem nagyon trendin néz ki! Bőrdzseki, ami nagyon összhangban van a szerelés többi részével. Ez is nagyon divatos volt 40 évvel ezelőtt, de máig sem ment ki a divatból. Kalap. Ez több funkció alkalmazására alkalmas. Ez egyébként nem divatfüggő. A kalap mindíg is trendi volt, és az is marad. Főleg, ha az ember nyáron viseli ezt, a nap ellen tökéletes, és még nagyon divatos is, és ehhez a szerkóhoz passzol. Jöjjenek a kiegészítők. Fülbevaló. Arany, és vannak rajta valamiféle barna lógók. Én az ilyen barnás cuccokhoz csakis az arany kiegészítőket tudom ajánlani! Nyaklánc. Szintén arany, és sima, egyszerű láncok lógnak egymást követve. Karkötők. Úgy válogattam, hogy azon a karon sok legyen, és ne térjen el az adott style-tól. Így csakis bronzosított karkötőket láttok a modellen. Gyűrűk. Lehet, hogy kevésbé látszik, de egy ujjon kettő szintén bronzos, antikos gyűrű van. És végül a táska. Ez itt kevésbé látszik, de bőr válltáskáról van szó. És nagyon jól néz ki! Berakom azt a képet, ahol a modell hátulról látszik, hogy jobban meg tudjátok csodálni a táskát.

Kicsi, és egyszerű táskáról van szó, amibe a legfontosabb kellékek férnek csak el. Telefon, kulcs, zsepi. Ebből a hátul nézetből látszik, hogy a dzseki hátul összehúzott, ami ér egy plusz pontot nálam.
Szerintem nagyon jól néz ki az ilyen öltözködés, úgyhogy lehet előkapni a nagymama, anyuka régi holmiait, ha azok még ma is divatosak. Vagy vegyetek a boltokban ilyen stílusú cuccokat. Én inkább ezt a második ötletet támogatom. :)
Ha te is szeretnél stylistkodni, és ilyen 60-70-es évek beli ruhába felöltöztetni modelleket akkor megteheted a http://www.looklet.com/ oldalon. Először regisztrálsz, majd rákattintasz a 'Create look' menüre, és kezdődhet is az öltözködés! Persze nem kötelező ilyen stílusban öltöztetni, bármilyenfélét választhatsz. Én nagyon kíváncsi vagyok a ti általatok felöltöztetett lányokra! Úgyhogy az öltözék elmentése után linkeljétek be az általatok felruházott modell linkjét kommentbe, és írjátok mellé a neveteket! Ha több, mint 3 linket kapok, akkor az általam legjobbnak ítélt képét kirakom majd egy bejegyzésbe. Hajrá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése