2010. augusztus 20., péntek

Selena Gomez ruhái

Szinte mindenki tudja a Varázslók a Waverly helyből sztárjáról, hogy nagyon jól öltözködik megjelenéseken. De szerintem azért van pár olyan ruha, ami helyett én mást választottam volna. Ebbe a bejegyzésbe összeválogattam pár megjelenéses képet Selena-ról, és alá kifejtem a véleményem a ruhájáról.
Teen Choice Awards 2009.
Dislike! Ugyan is mint látszik Selena bőre ezen a képen eléggé fehér, és ezt még fehéríti ezzel a világoskék ruhával, aminek a fazonja tökéletes bár, de a színe kevésbé. Szóval, én ezt a ruhát más színben választottam volna. De a cipő az nagyon like! :)

Teen Choice Awards 2008.
Like! Tökéletes szerelés, Selena! A bőre világosságát kompenzálja ezzel a sötétkék ruhával, aminek a fazonja is nagyon csini. A cipő is nagyon ottvan!

Kids Choice Awards 2010.
Like! Igaz, ez a ruha is világosít a megjelenésén, de ez valahogy nekem nagyon bejön. Ez nem annyira világos sárga. Inkább azt mondanám, hogy madártej színe van a ruhának. A rúzs is tökéletes ehhez, és a haja is nagyon trendi. És a ruha fazonja... Elbűvölő! A cipő is nagyon like.

Kutyaszálló Premier
Like! Ezen Selena nagyon elbüvölően néz ki. De a legjobb a cipője! :)

Like/Dislike?! A ruha gyönyörű a színével együtt. De Selena világos bőrén nem áll annyira jól. Így nem tudom eldönteni, hogy ez most like, vagy dislike?! Ti mit gondoltok?

Dislike! Mi ez a ruha, Selena? Nekem nagyon nem jön be. A fazonja sem, és úgy áll Selenán, mintha egy-két mérettek nagyobb lenne. De a cipő like.

BIGGEST LIKE!! Ez a kedvencem. Szerintem ebben Selena irtójól néz ki. A haja is szuper, és ez az üzletasszonyos szerelés. Tökéletes!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése