2010. szeptember 26., vasárnap

Körömlakk - Tárolás, Trend

Ebbe a postba egy afféle körömlakkkollekció bemutatással, és tárolással készültem nektek saját képeimmel együtt. Ezeket a blog írása előtt készítettem, és ezek által szeretnék nektek tippeket adni.

I. TÁROLÁS
Én a lakkjaimat ebben a kis ajándékzacskóban tárolom, amiben elegendő hely van a körömlakkoknak, és azok tartozékainak is. Lehet, hogy ez egy kicsit furcsa tárolási mód, de nekem bevált. Még egy ennél jobb funkciót tudok ajánlani. Egy neszeszert is ki lehet nevezni "körömlakkosnak", amiben minden megtalálható. Az praktikusabb utazás esetén, mert a zipzár miatt nem esnek ki belőle a kellékek, ebből pedig annál inkább ki tudnak esni.
A táska belülről, felül nézetből:


TÁROLÁS 2.
A tárolás fontos eleme a vatta, és zsebkendő. Vatta a lakk lemosásához, a zsebkendő pedig vész esetén, ha szükséges pl. fa anyagra leteríteni azt, mikor festjük a körmünket. Én ehhez egy nagyon praktikus ötletet találtam ki. A tárolótáskába berakva, egy uzsonnás neylon néven kapható kis zacskó a praktikus megoldás eme két kiegészítő tárolására.

II. A KÖRÖMLAKKOK, TRENDEK
Ezen a képen az én körömlakkjaim összességét találjátok. Elemezzük mindegyiket név, szín, típus szerint, hogy mi a trendi manapság, és mi nem. Az első: Aden Cosmetics, bőrszín, és egyébként a francia manikűr egyik alapdarabja. Ehhez annyit fűznék még hozzá, hogy ez örök favorit a körömlakkok világában. Második: S-He Stylezone, DM, piros, csillámos. Ezzel egyszer festettem ki a körmöm, de akkor is póruljártam, hiszen ez sima, mezei körömlakklemosóval nem jön le, így le kellett kapargatnom, ami nem egészséges!! Jól néz ki, de szerintem ez nem túl divatos napjainkban. A harmadik: Miss Sporty bőrszínű modell, ami nagyon meglepően egy újsághoz volt. Az a furcsa benne, hogy egy márkás körömlakk, és ilyet nagyon nem szoktak újságokhoz ajándékba adni. Egyébként ez is(mint az első) örök favorit, és ez is a francia manikűr egyik alapdarabja. A negyedik: Aden Cosmetics, fehér, és szintén a francia manikűr része. Ez nagyon divatos simán, fehér körömként viselve, és egyszer én is kipróbáltam kifesteni fehérre a körmeim, de nekem nem jött be. Ötödik: Constance Carroll, ezüst, és örök divatos. Ez már egy ezer éves körömlakk, és nagyon kevés van már csak benne, de imádom! Hatodik: Essence, és az Eclipse sminkkollekció tagja. Vörös, és az egyik kedvenc körömlakkom! Régebben nagy divat volt a vörös köröm, aztán kevésbé, de most megint nagyon nagy divat! Hetedik: Aden Cosmetics, átlátszó, és a francia manikűr darabja. Nekem most ezzel van kifestve a körmöm, és jó ha tudjátok, ez örökre divat lesz! Nyolcadik: Avon, türkizkék, és a körömlakk-toplistán az első helyen van ez a szín! Ez a kedvenc körömlakkom, nagyon szép a színe körmön, de így az üvegben is. Ez most nagyon nagy divat! Kilencedik: újságból van, halványlila, és nem a kedvencem. Egyszer volt ezzel kifestve a körmöm, de nem a legjobb minőség... Tizedik: szintén újságból van, és nagyon divatos manapság ez a korall színű lakk. Én is nagyon imádom, és jól mutat a körmön! Tizenegyedik: újságból van, padlizsán, és sötét, vad, divatos. IMÁDOM!
Mellékesen a körömlakkok mögött láthattok egy körömlakklemosót, amit én most használok. Márkája: Emese. És fontos, ha elmentek venni körömlakklemosót, akkor acetonmenteset válasszatok, mert az aceton roncsolja a körmöt!
A lakkok előtt pedig egy ujjelválasztó van lábujjkörmök festésére, hogy ne érjenek össze száradáskor, és festéskor, és egy mini körömreszelő egyértelműen köröm reszelésére. Mindkettő újságból van.
Egyébként a reszelés abból jobb mint a vágás, hogy reszeléssel meg lehet formázni a köröm alakját, vágásnál pedig szögletessé válhat a köröm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése