2010. október 2., szombat

Katy Perry Style

Ma jöttem rá, hogy mennyire imádom Katy Perryt, és hogy tegnap nem lehettem ott a koncerten, de szerencsére a Twitter segítségével megtudtam, hogy jövőre is ellátogat hozzánk egy nagykoncertel a pop-énekesnő, méghozzá tavasszal. Arra már most elkezdem gyűjteni a pénzt, hogy mindenképpen ottlehessek, mert az nagyon szuper lenne! Elvileg ez a tegnapi koncert egy valamiféle promo volt, ugyanis Katy késett is, és a koncert 1 órásra sikerült. Egy pár videó a budapesti koncertől:
Katy Perry-I Kissed a Girl
Katy Perry-Peacock
De mivel ez egy fashion-blog szeretnék főként a stílusával foglalkozni. Nem hétköznapi, az biztos. De szerintem ettől még nagyon is szuper! Nekem nagyon bejön.

Ezeknek a képeknek a láttán újra megerősítem: totál őrült, és nem hétköznapi. Vannak elegáns ruhaválasztásai is, de pl. nekem nagyon bejön a Vegas-os ruha, meg a karácsonyfa jelmez is. Stílusát főként a 80-as éves pinup-girl fashion-je jellemzi. Piros száj, fehér bőr, pöttyös cuccok, és hasonlók. Általában mikor egy koncerten előadja a Peacock(magyarul páva) számát, akkor a hátán láthatunk egy pávaszárnyra hajazó szárnyakat, amik villognak. Giccses, de nagyon egyedi, ami egy jó pont nála.
A fenti képen látható az a bizonyos pinup-girl stílus a 80-as évekből.

Azért a fenti kép bizonyítja, hogy utcán ő sem olyan merész öltözködés terén. De az az X szemű macifej táska nagyon nagy! Ötletes. Ilyet sem láttam még senkinél.

Azért megjelenéseken is tud ő egyszerűen, elegánsan, és visszafogottan öltözködni.
Szerintem Katy az a mértéktartó ember, hogy tudja milyen helyszínre milyen öltözködés kell, és mindenhol divatosan, elegánsan jelenik meg. Szerintem ez az oka annak, hogy ez nekem nagyon tetszik.

Na és ez ki?! :) Őszintén nekem róla az Olsen ikrek egyike jut eszembe, de ő Katy Hudson, mai nevén Katy Perry. Ekkor még csak templomi, és vallásos énekeket adott elő, és templomokban kezdte pályafutását.

Első CD-jének hátulsó borítója, Katy Hudson-ként.
Szóval ha nektek is tetszik Katy stílusa nyugodtan copyzzátok le, mert nagyon stílusos, és én ajánlom. Ő az őrült pophercegnő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése