2010. október 5., kedd

Adam rémálomba keveredett?

Adam Lambert legújabb, már régebben debütált klipjében egy katasztrófa látható szerintem. Nagyon jó hangja van Adam-nek,  de szerintem ezt a klipet azért nem kellett volna. Nálam pl. olyan hatást ért el, hogy meleg férfiak tekeregnek a testükkel össze-vissza, miközben giccses kiegészítőket, ruhákat viselnek. Lássunk pár kivágást a klipből, és elemezzük kicsit.
Ezen a képen láthatjuk a félelmetes bácsit mellette egy a fához simuló másik rémisztő bácsival. Szerintem mindenki tudatában van annak, hogy Adam Lambert meleg. Ez oké. Biztosan azért lett ilyen ez a klip, mert neki tetszik. Aki nagy Adam-fan attól nem szeretnék csak ezért a bejegyzésért negatív beszólásokat kapni, hiszen ez egy blog, ami annyit jelent, hogy a saját véleményemet postolom. De azért újra megemlítem, hogy szerintem jó számai vannak többségben Mr. Lambert-nek, de ez a stílus szerintem egy férfinak furcsán áll. A Whataya want for me c. klipje tetszik egyedül, amiről azt kell tudni, hogy amikor az debütált, akkor Adam még nem volt meleg, és mióta "meleg imidzsét" mutatja(a For your entertainment c. klip óta) azóta nem jönnek nekem be a klipjei, és a stílusa sem. De mindenki döntse ezt el saját véleménye alapján.
Itt látható a félelmetes bohócbácsis nézés mögötte cirkuszbrigádjával, és színes füstel... :)

És ez... Ez kinek tetszik? Egyszer volt divat ez a magas talpú cipő, de sokaknak már akkor sem jött be.(köztük nekem sem) Szerencsére a klipben ez csak pár pillanatig látszik, de ez micsoda, komolyan? Én ilyen cipőt ma csak a Bratz barbimon látok, akinek jól áll.
Adam, eleve tudjuk, hogy meleg vagy, és ezért nem kéne ennyire nyomatékosítani az emberekben...
Szóval szerintem ez a klip kicsit divatellenesre készült, de mindenki dönste el ezt maga.

1 megjegyzés:

  1. Már nem azért azt döntse el Adam hogy mit hogyan csinál. Szerintem észvesztő pasi. ÉN nagyon büszke vagyok rá azért amit elért az életben. Na és mivan akkor ha meleg? Ugyanolyan ember mint mi. Semmivel sem külömb. Ugyanúgy lélegzik mozog él mint mások. Adam nagyszerű ember. Ezt most mindenkinek mondom ne itéljetek meg senikt még nem ismeritek. Bocs ha durva voltam.

    VálaszTörlés