2010. szeptember 1., szerda

A nap képe

Még sosem volt olyan bejegyzésem, hogy a "A nap képe", de mikor ezt a képet megláttam, éreztem ilyen post is kell.
Ezen a képen Lara Stone látható SZEMÖLDÖK NÉLKÜL, ami elég fura. De szerintem ha ezt ilyen NAGY betűkkel nem írtam volna ki, észre sem veszitek, hogy nincs szemöldöke. :)
Ez a kép a szeptemberi W magazinban megjelent 'Color Me Beautiful' fotósorozatból való.
Szerintem nagyon dögös, és Madonnára hasonlít szerintem. Ami engem megfogott, az a ruha, és a smink harmóniája. Nagyon trendi a ruha, és az az öv kifejezetten feldobja. A póz, és ez a flegma arckifejezés - ami egyébként jellemző Larára - nagyot dob a képen. A kiegészítők is tökéletesek, de hozzá kell tennem, hogy ilyet én utcára nem vennék fel. De ez most mellékes, hiszen ez egy fotó, és csakis a fotózáshoz öltöztették így fel Stone kisasszonyt. Ha már így mindent megemlítek, teszek említést a kalapról is, ami szintén nagyon trendi, illik a ruhához, sminkhez, és sosem megy ki a divatból. De a harisnya sem semmi! Pirospont Lara! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése