2010. szeptember 17., péntek

VMA-Style

A napokban zajlott le a 2010-es évi Video Music Awards, amit a magyar MTV is közvetített. Lássuk, ki mit viselt a megjelenésen.
Ashley Greene
Nagyon helyesen néz ki! Elegáns, divatos. Nekem nagyon bejön!

Ciara
Lehet hogy másnak bejön, de speciel nekem nagyon nem. Mármint a szett. Eleve a ruha nem tetszik...

Miranda Cosgrove
Most nézem milyen kislányos még. Nem lenne rossz az összeállítás, ha menne Miranda imidzséhez, és ki is töltené.

Maria Menounos
Egyszerű, és nagyszerű! Tetszik!

Victoria Justice
Szuper az összeállítás, a ruha fazonja, és mintája, csak szerintem az a kék, és piros nem kéne bele. Ettől függetlenül bejön!

Katy Perry
Először nem tetszett ez az elég érdekes felső, de már kezdek megbékélni vele, és tetszik. Lehet, hogy mindenki furcsának fogja tartani, de ez a kék és pink melír is jól áll szerintem a hajában!

Selena Gomez
Selena már volt ennél csinosabb is! Ez a ruha most nekem valahogy nem jön be....

Sofia Vergara
Valahogy nem jön be a szett... Szerintem azért, mert nekem túl egyszerű... Nincs benne semmi különlegesség.

Rosario Dawson
Nem rossz, de nem a kedvenc ruhám/szettem. De a cipő zsírkúúl! :)

Lady GaGa
Milyen lehetne, mint különleges. De ennek ellenére szerintem gagyi... Ja, és Lady az ünepségen 3 ruhában is jelen volt. Egyik közülük a hírhedt húsruha, ami tök undorító! Nem is nevezném ruhának. Mellesleg GaGa hajában nem jön be a kék melír. Katy-ében viszont nagyon!

Brenda Song
Brenda szerintem tök jól néz ki! Bár lehet hogy a felsőböl 1 mérettel kisebb kellett volna. De bejön nagyon! :D

Stephanie Pratt
Nem, nem és nem! Miéértt??!

Cher
Baszki, ezmiez?! Nagyon gááz!

Jane Lynch
Kb. mint egy gentleman. De ebben az a baj, hogy ő nő! 'Namivan, nemteccik?'-kérdezi.

Hayley Williams
Kicsit mini, nem?! De a díszítés, és a fazon sem a legnyerőbb...

Emma Stone
A VMA 2. egyszerű, de nagyszerűje. Bejön!

Jenna Jameson
Ezt nagyon nem kéne! De tényleg nem!

Snooki & J-Woww
Egyedül a pasi megy el, a két csaj nemjóó szerintem. De nagyonnem... Előnytelen, giccses. Nekem nem tetszik!

Nicki Minaj
A ruha okés, de a nagy derekat kihangsúlyozza... Vagy lehet hogy Nicki-nek nem nagy a dereka, csak ez teszi azzá... De akkor sem előnyös! És mi ez a rózsaszín haj??

Ke$ha
Kesha magához képest jól néz ki. De ha nem magához képest viszonyítjuk, akkor is! Tetszik! :)

Audrina Patridge
Nem rossz, de nekem nem jön be különösebben ez a nagy csillogás. Túl sok a csillám, a kő, és a fény.

Lo Bosworth
Ez afféle semmi extra cucc. A cipő lájk, a ruha elmegy, a haj meg... Hát az is elmegy.

And the winner is.... Vagyis a nyertes:
Ashley Greene!!
Szerintem az ő párosítása a legjobb, és mint mindíg nagyon elbűvölő, és szép! Elegancia, egy kis szerénységgel fűszerezve. Mellesleg a ruha is nagyon lájk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése