2010. szeptember 12., vasárnap

Olasz fiatalság

Van egy márka, amely az összes fiatal képzeletét felülmúlja. És hát jön a kérdés, hogy ki ne szeretne az utca legszexisebb embere lenni? Avagy lessünk be ennek a márkának a stílusába, ami a mi fejünk helyett is gondolkozik.
Olaszországban megalakult egy divatcsoport Sixty Group néven. Valószínű sokaknak ismerősek ezek a márkanevek: Killah, Energie, vagy a legelhírhedtebb Miss Sixty. Onnan gondolom, hogy sokaknak ismerősek ezek a brandek, ugyanis ezek a mi országunkban is kaphatóak, persze elég magas áron.

Tisztázzuk, hogy a Miss Sixty, néha Miss Sexy néven is emlegetett márka főképpen a fiatal korosztálynak készít ruhákat, cipőket, kiegészítőket. Persze a kisebbeknek sem kell félni, ugyanis ez a híres márka gyerekkollekcióval is rendelkezik.

A márkanév mögött Wichy Hassan áll, akinek a közreműködésével a 90-es években létrehozták a csakis nőknek szánt farmereket. Még manapság is ez a legkelendőbb Miss Sixty darab. Évente 2 milliót adnak el az egész világon, és kb. 130 árnyalatban kaphatóak.

A fiatalságot, és egy kis erotikát sugárzó ruhák szinte mindenhol kaphatóak. A New York-i Fashion Week-en legelőször 2007-ben debütáltak. A közönség soraiban olyan nevek ültek, mint Demi Moore, Mischa Barton, Clive Oven, Hilary Swank. Ahogy általában az olasz divatházakra jellemző, így a Miss Sixty-re is igaz, hogy a legnagyobb hangsúlyt a nőiességre, és a női szépségre fekteti.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése