2010. szeptember 19., vasárnap

Magassarkú vagy simatalpú?

Twitteren kérdeztem egy olyan kérdést így mindenkinek, hogy 'magassarkú vagy simatalpú cipő?' és erre 6 Twitteres felhasználó válaszolt. Az egyik cipőfajta nagyon leelőzte a másikat, de az egyenlőre legyen titok, hogy melyik melyiket.
Először is a 6 felhasználó neve: Mandy_Brait, hannaglam, Peetruush, Eviike96, klaajcsu, ercsokah.
Ez a névfelsorolás azért került ide, hogy ezzel köszönjem meg azoknak, akik bepötyögtek egy szót az én kedvemért. KÖSZÖNÖM!
És jöjjön az eredmény...
6 emberből 4 ember szavazott a magassarkúra, és 2 ember a simatalpúra. Százalékba átszámítva:
A kérdezettek 80%-a a magassarkúra voksolt, míg az emberek 20%-a a simatalpúra. Az eredmény számomra meglepő, hiszen kényelmesség szempontjából azthittem nem fog ennyire sok voksot a magassarkú kapni.
Ha azt kérdeznétek, hogy én melyiket választom, akkor nehezen tudnék dönteni, hiszen a magassarkú hosszú idő után nagyon kényelmetlen, míg a simatalpú kényelmes. De ha muszáj egyet mondanom, akkor simatalpú.
A 6 szavazó közül 2 ember indokolta a válaszát.
hannaglam így válaszolt:
simatalpu(a magassarkuban nehezen tudok jarni:p)
Mandy_Brait ezt írta:
simataplú :) a magassarkúak nagyon szépek de az én lábaim nem bírják... :(
Mégegyszer köszi mindenkinek, de nagyon reménykedem, hogy a következő Twitteres kérdésemre mégtöbb választ kapok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése