2010. december 31., péntek

Mi történt?

Ez a téma nagyrészt az idén történtekről fog szólni. Lesz benne egy kis divat, de kevesebb, mint a megszokott. Szerintem nem is tudnám jobb időpontban megírni ezt a bejegyzést, mint december 31-én, az évtized utolsó napján. Idén is - mint minden évben - voltak a divatban elcseszések, és király dolgok is. Talán királyból(szerencsére) több, mint az elsőből. Lássunk hát, hogy miket csináltak a drága divattervezők, fotósok, modellek idén.
Voltak bizarr tervezések...


...és nagyon fashionista klipek...


...de bortányból is volt elég az idén...


...divatbajban szenvedő tervezők alkottak...


...lélegzetelállító tervezések...


...divatficamos kiöltözések.


Azthiszem ennyi elég lenne ízelítőnek az idei évből, divat szempontjából. Szerintem vegyes a kép. De ez nem meglepő.
És hát idén történt egy fontos esemény... Megnyílt a blogom! A http://www.fashion-globe.blogspot.com/ ! Nem szerentém abbahagyni az írást a jövőben sem, csak egy kis inspirációt ha kérhetnék jövő évi fogadalomként tőletek. Véleményezzetek, komizzatok, és látogassatok, na meg kövessetek! Nekem az nagyon sokat jelentene, mert észlelném, hogy nem a semminek írok, hanem NEKTEK! Csak is nektek, olvasók!
Összefoglalva jó év volt 2010, és nem szeretném, hogy vége legyen, mert sikereket értem el, de persze pár kudarcot is. Sokmindenre megkaptam idén a választ, és tanácsokat kaptam más blogos csajoktól, amit ezúton köszönök! És köszönöm mindenkinek, aki követi, olvassa divatblogom. Én kitartok emelett, remélem ti is mellettem. B.Ú.É.K.!!! Jövőre találkozunk! ;)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése