2010. december 24., péntek

Karácsony

Én nem egy szokásos kívánságkosárral jöttem, hanem pár különleges, és nem szokványos "kéréssel" hozzátok. Mint látom még karácsony elmúlta előtt meglesz az 1000 látogató, aminek nagyon örülök, és most ezt is meg szeretném köszönni mindenkinek. Még annak is, aki csak egyszer kattolt, de kattolt! :)
Szerintem a karácsony főképp a szeretetről, a békéről, és a bejgliről szól. Nem a drága ajándékokról, vagy hasonlók. Ezért remélem mindenki megelégszik azzal, ha én ezt a bejegyzést csomagolás nélkül átadom nektek karácsony alkalmából. És hát jöjjenek karácsonyi kívánságaim, NEKTEK, kedves látogatók!
Kívánom, hogy....
-legyen sok divatos ajándék a fa alatt!
-legyen egész a családi légkör a fa körül!
-ha van lehetőséged feldíszíteni a fát, tedd azt ízlésesen, és ünnepiesen!
-olyan ajándékokat adj szeretteidnek, aminek örülnek majd, és hasznukra válik!
-karácsony alkalmából a megszokott duplájaszor látogasd a blogom, mert nekem már az is ajándék!
-meglegyen az 1000 látogató még idén!




És ezt az utolsót azért írtam az én kívánságaimhoz nektek, mert ez csak rajtatok múlik! Remélem minden kívánságom beteljesül számotokra. De a leglényegesebb(magyarul összefoglalva a dolgokat): kellemes karácsonyi ünnepeket minden divatgurunak, blogkövetőnek, fiúnak, lánynak, hölgynek, úrnak, maminak, papinak! :)
Idén még biztosak lehettek benne, hogy interaktívan találkozunk, de addig is legyetek jók ha tudtok, a többi úgysem számít! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése