2010. december 30., csütörtök

Karácsonyi leltár

Ígértem egy postot, ami kicsit később érkezett, mint terveztem. Ne haragudjatok(aki emiatt ezt tenné), de most került rá sor. Lássuk, vegyük sorra, miket kaptam. Előrejelzésként, idén is gazdag volt a Jézuska a mi házunk táján! :)
December 24-i ajándékok:
Cathy Hopkins:Hős kerestetik(Cinnamon Girl 3.) könyv. Ennek a könyvnek nagyon örültem, hiszen az első két részét már kivégeztem, és nagyon szeretem olvasni! Leköt.












43-as méretű hajkefe. Erre régóta vágytam, ugyanis nem egy olcsó mulatság, és nem mindenhol kap ilyet az ember. Ezzel ki lehet simítani a hullámokat a hajból hajszárító közreműködésével. Kipróbáltam, szuper!













Swarovski fülbevaló. Ez volt igazán a meglepetés. Még régebben kinéztem magamnak, de különösebben nem kértem karácsonyra. Nagyon kis cuki! IMÁDOM!












Egy Kenvelós piros felső. Arról képet nem találtam, és magam sem készítettem. Nagyon különleges a szabása, és nagyon divatos! :)
Egy Calzedonia-s harisnya, sima fekete. Ez nem kifejezett ajándék forma, de nagyon praktikus, mert ilyenkor télen elkel egy vastagabb réteg a gatya alá. :D
Bár előbb kaptam, mint 24-e, de két barátnőmtől is kaptam ajándékokat. Az egyiktől szájfényt, fülbevalókat, szemceruzát, két körömlakkot.
A másiktól egy Avonos hópihe medált.












December 25-i ajándékok:
Egy Kenvelós poncsó, ami kötött, szürke, kék csíkos, és nagyon különleges szabás. Alatta egy garbóval tökéletes viselet.
Selena Gomez & The Scene - Kiss and Tell CD. Nagyon örültem, mert a zenét mindíg is szerettem, és Selenát pedig kiemelten szeretem.












December 26-i ajándékok:
Kaptam egy meleg Snoopy-s zoknit, ami nagyon cuki, amellett hasznos is. ;)
Egy Andy által készített Too Late karórát, amit már régebben is kiszemeltem magamnak, de nem nagyon gondolkoztam, hogy kéne-e nekem egy ilyen. Hát most lett egy. Ez is meglepetésszerű volt.







Ennyi mindent kaptam idén. :) Nagyon vidám vagyok még most is az ajándékok miatt, csak egy aggaszt. Már megint elment egy karácsony anélkül, hogy én felfogtam volna. Ez sajnálatos, de a hangulat, és a család megvolt hozzá. Ha van kedvetek, soroljátok fel kommentben ti miket kaptatok, mert nagyon szívesen elolvasom, és válaszolok is rá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése