2010. december 26., vasárnap

Elmúlt karácsony

Ugyan a bejegyzés címe kicsit nyomasztó, de úgy folytatnám.....de már csak egy év, és újra vásárolhatunk ajándékokat, díszíthetünk, és téphetjük a csomagolást. De azért ez nem ilyen egyszerű, ahogy én fogalmazok. Ezalatt az egy év alatt sokminden történik. De a karácsony mindíg is ugyan olyan izgalmas, és szép ünnep lesz, mint bármikor. Holnap már kezdődnek a hétköznapok. De már csak pár nap, és jön egy újabb évtized. Szilveszterre csak annyit ajánlok, hogy fogadjatok meg minimum egy dolgot, és azt becsületesen tartsátok is be! Na, de hogy visszaidézzük a család melegét a fa illata mellett, ki mit kapott karácsonyra? Én már mindent megkaptam, de majd egy következő bejegyzésben írom le azokat részletesen. És a másik nagy kérdés.... Hogy tellt a karácsony? Jön a válasz: jól! Na de az mit jelent? A válasz: ....és indul a sztori. 24-én reggel leírhatatlanul izgatottan ültem fel az ágyamban, és magamban mondogattam annak érdekében, hogy felfogjam mivan, hogy: ma lesz szenteste! Még a mostani pillanatig sem fogtam fel, ami elég érdekes. 24-e a készülődés, sütés, főzés jegyében tellt. Én sütöttem, és segítettem főzni is. Majd a karácsonyfát kidekoráltuk, és este vendégül láttuk a nagymamámat. Megajándékozta a család egymást, és boldogan, élménydúsan telt az este, egészen éjfélig. Másnap már nem voltam olyan izgatott, hiszen a "középső" napja volt az ünnepeknek a 25-i nap. Délután két óráig lustálkodott a család, majd elindultunk a nagymamámhoz karácsonyozni. Ott kiosztotta a nekünk szánt ajándékokat, és egész estig ottvoltunk. Ma, azaz 26-án Hódmezővásárhelyre utaztunk "távolabbi" rokonainkhoz, ahol szintén ajándkoztunk. Most este van, és visszahoztam ide az emlékeket, és hogy mennyi mindennel gazdagabb lettem ezalatt a 3 nap alatt.
Remélem mindenkinek jól telltek az ünnepek, de még hátra van a szilveszter! Ne feledjétek, adós vagyok még egy bejegyzéssel!
fashion-globe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése