2010. november 28., vasárnap

Díszítőelemek

Bár egy bejegyzéssel ezelőtt írtam karácsonyi díszítéspraktikákról, ezt kibővíteném kicsit. Az egész ház már karácsonyi öltözékbe bújt, és én ebből a legjobbakat hoztam el nektek.(kivéve egyet, ami még nem áll készen a működésre)
Ez a télapót ábrázoló dísz egy drapérián lóg a konyhában. Szerintem passzol minden, aminek passzolnia is kell.
-stílus
-szín.
Mindössze ennyi. Színben tökéletesen megfelel, stílusban sem tér el különösebben. Egyébként ezt egy biztostűvel raktam fel a helyére, ami biztosítja azt.

Ha valaki nem venné ki a fotóból, hogy mi ez, én segítek. Szintén a konyhában található egy rúd, ami a pult szerkezetéhez tartozik, és arra rá lett tekerve ez az ezüst kis szörme dísz, ami színben, és stílusban is tökéletes párost alkot.

Egy ablakdísznek megfelelő kép, amit akár saját magad is elkészíthetsz. Ezt pl. én csináltam, egyszerű módon. A boltokban lehet kapni egy alapot, amit aztán neked kell üvegfestékkel kifestened a neked tetsző színekkel. Én ezt kreáltam belőle még régebben. Szerintem ha kevésnek találod a díszeket, vesd be ezt a végső ötletet.

Szintén egy ablakdísz. Na de ezt nem én csináltam. :) Praktikerben vettük. Egyszerű. Két karácsonyfa alakú lap közé van berakva egy égősor, ami világít az ablakban, és hangulatát kelti az ünnepi készülődésnek. Szerintem nagyon aranyos. ;)

És egy újabb ablakdísz. Stílus, és a szín is kipipálva. Kék redőnyhöz az ezüst dísz tökéletesen passzol, és stílusban is megfelel. Mi lehetne ennél jobb?
És végül egy ráadás kép....

...mert díszből sosem elég, nemigaz? :)
Mégegyszer jó díszítgetést!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése