2010. november 28., vasárnap

Karácsonyi dekoráció

Egy hét múlva megjön a Mikulás, és a karácsonyra sem kell sokat várnunk. Mint ahogy a városi dekor, és az üzletek árui is mutatják, minden készen áll a karácsonyra, és a téli hangulatra. Dobjuk fel a birodalmunkat egy kis ezzel-azzal, ami a karácsonyra, a hóra, a hidegre, a fenyőre, és a mikulásra emlékeztet minket. Saját ötleteimet adom így tovább nektek.
Be kell, hogy valljam, hogy van egy parafa táblám. És egyet utálok... Ha ez üres! Így november végén feldobtam pár hópihével, és két üvegfestésű képpel. A két képet készen vettem, de a cérnára ráragasztott vatták, amik hópihék akarnak lenni saját készítésűek, és az ötlet is egyedi. Tudom, nem egy remekmű, de ha csak két képet felaggatok oda, nekem valahogy üresnek tűnik még mindíg. Így kerítettem a hópihékkel a táblát. Szerintem nagyon jól mutat!

Az íróasztalom. Ezen a képen a felső polc a lényeg. Az alatta lévő rész berendezése szinte mindíg ugyan az, csak a felsőbb polcot dekorálom mindíg a hangulatnak megfelelően. Látjátok, hogy a dolgok szellősen vannak, nem sűrűen összesürítve. Ez egyrészt annak is köszönhető, hogy ennyi kiegészítőm van, amit fel tudtam ide rakni, de ha lehet ezt mondani örülök hogy "csak" ennyit találtam megfelelőnek, mert én jobban szeretem, ha letisztultan dekorálunk. Ha minden egymás hegyén-hátán lenne... Azt nem szeretném.

Ez a három gyertya látható a fenti polcon, csak közelebbről. Az első gyertya önmagában nem nagyon hajaz a karácsonyi/téli hangulatra, de nekem a gyertyáról valahogy rögtön a karácsony ugrik be, így gondoltam miért ne? A többi kettő már inkább. A másodiknak a falára piros filcből kivágott angyalok vannak ragasztva, amik mikor ég a gyertya nagyon jól érvényesülnek. A harmadik pedig egyszerű, de önmagában jó azzal az ezüst hópehellyel az elején.

Még mindíg az íróasztalom polcának a berendezésénél tartunk. Az előbb a gyertyákat vettük jobban szemügyre, most pedig a különböző kiegészítőket, dekorokat lessük meg. Először látunk egy gyertya hóembert, amit azért nem a gyertyákhoz raktam, mert én ezt ha életemben egyszer meggyújtottam. Szóval én ezt nem gyertyának használom. A másik egy porcelán mikulás, ami önmagában jól mutat. Az utolsó kép, pedig... Egy szőtt kosárba összegyűjtöttem az összes mikulásos plüssöm, és beleraktam abba. Szerintem nagyon jól mutat a mikulás fiú, a maci, és egy télapó fej.

Ez már az ablakom. Tudni illik, hogy nekem tetőtéri ablakom van, mert... Mert csak úgy :D Ennek nincs magyarázata. De azért az ilyenféle ablakokat is lehet díszíteni. Én találtam rá egy nagyon jópofa díszt, amit felaggattam rá nagy ügyesen. Lehet, hogy nem túl mutatós, de azért mégis feldobja az ablakot, és nekem nagyon bejön. :)

A felső díszen ez a kettő díszítő elem látható megsokszorozva. Egy aranyos baba, és egy szürke pompom.

Remélem sikerült mindenkinek ihletet adnom a saját ötleteimmel, és hasznát vettétek a bejegyzésnek.
Mindnekinek jó készülődést az ünnepekre!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése