2010. november 27., szombat

"A pöttyös az igazi"

Idén nagyon divatba jöttek a pöttyös cuccok. Legyen az póló, pulcsi, egy komplett koktélruha, vagy kiegészítő. A pöttyös gatyán azért már elgondolkoznék, hogy megvegyem-e.... Szóval szinte minden, ami felvehető, jól néz ki pöttyökkel dekorálva. Saját cuccaimból merítettem ihletet, és saját készítésű képekkel illusztrálom ezt a bejegyzést, hogy bizonyítsam mennyire jó pöttyösbe bújni.
Ez egy koktélruha, ami elegánsan, cukin, de menőn is viselhető. Mindez csak a kiegészítőkön múlik. Térdig érő hagyma kialakítású szoknya része nagyon bájossá teszi, a hátán fűzőre emlékeztető összehúzott rész található. Praktikusan kiakasztható pántja van, tehát pánt nélkül is lehet hordani. Bár múltkor én pántal vettem fel egy buliba, és folyton kicsatolódott, és fél perceket töltöttem azzal, hogy visszarakjam az instabil pántot, de megérte! :) Van benne szilikon pánt is, ami a ruha felakasztására szolgál. A ruha egyébként a Kenvelo-ból van.

A képen ugyan az a ruha van, csak egy boleróval. Így tehetjük ezt elegánsá. A színéhez illő boleró máris változtat a stílusán. Boleró: Orsay.

Egy pöttyös pulcsi. Ezt nem igazán lehet elegánsá varázsolni kiegészítőkkel, csak menővé, és cukivá. Akár kiegészítők nélkül. Szerintem nagyon jó a szabása, és kényelmes viselet, nagyon szeretem a hétköznapokon viselni egy sima farmerral. Egyébként ez is a Kenvelo-ból van.


Pöttyös esernyő. Budmilban vettem leértékelve 990 Ft-ért, és nem bántam meg. Cuki, és a hangulatot még esős komor időben is vidámmá teszi.


Végül egy egyszerű póló, szintén a Kenvelo-ból. Simán pöttyök díszítik, bár nem az enyém, de ezt a képet is én csináltam. A funkcióiról nem tudok nyilatkozni, de ékszerekkel ezt is komolyabbá lehet varázsolni. Önmagában viselve pedig nagyon cuki.
Szóval... Összefoglalva hány érv szól a pöttyös dolgok mellett? Millió! És miért is ne viselné egy lány? Hiszen nagyon csajos viselet, és stílusunkra, kedvünkre lehet formázni. Elég hozzá egy sima farmer, és további hozzá illő kiegészítő, és megvan az egyszerű hétköznapi kinézet. Ajánlom mindenkinek! Mert mint látszik, én is imádom. ;)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése